Шестата годишна конференция и експо за електронна търговия eCommCongress се проведе в зала „Витоша“ на Интер Експо Център.
На 1-и октомври събитието отново успя да събере на едно място експерти и онлайн търговци. Целта бе – да споделят съвети и добри практики за увеличаване на продажбите.
Тази година мотото на конференцията е „Свързани точки“, а участниците в нея получават съвети за техниките в развитието на онлайн бизнеса. Те имат възможност да обсъдят стратегии за развитие на продажбите, откриване на нови клиенти и превръщането им в лоялна аудитория.
Сред водещите обсъждани теми и въпроси, бяха правните въпроси и регулациите, касаещи онлайн търговия, бек-офис операциите. Други обсъждани въпроси се отнасят до дигиталния маркетинг и реклама, SEO и потребителското преживяване.
В края на конференцията бе обявена и датата на следващото й издание – 4 февруари 2021 г.. 7-ят eCommCongress ще бъде част от съпътстващата програма на второто издание на #Retail Show.