Ритейл изложението #RetailShow стартира на 13 февруари

Ритейл форумът ще превърне София в притегателна точка за представители на целия бизнес
#RetailShow дава възможности за развитие на бизнеса, създаване на контакти и стъпване на нови пазари

В Интер Експо Център форумът ще събере производители, представители и доставчици с клиентите на ритейл продукти от различни сфери

Какви са тенденциите в ритейла? Кои са регионалните и глобалните перспективи в бранша, касаещ пряко всеки икономически сектор? Кои са технологичните иновации и защо е нужно да бъдат внедрявани в бизнеса? Отговори на всички тези и още много въпроси ще получим по време на българското ритейл изложение #RetailShow. Форматът стартира на 13 февруари в Интер Експо Център.

От 13 до 16 февруари изложение #RetailShow ще превърне София в притегателна точка за производители, представители и доставчици на ритейл оборудване, продукти и услуги, свързвайки ги с клиенти от търговията на едро и дребно, хотерлиерството, ресторантьорството, търговските вериги, спедицията, логистиката и др. Мобилните решения, плащанията и технологиите за сигурност при транзакциите, също бъдат сред акцентите на изложението.

Платформа за развитие

„#RetailShow е платформа с възможности за развитие на бизнеса, за създаване на контакти, стъпване на нови пазари и запознаване с нови пазарни ниши. И всичко това в атмосферата на поредица от съпътстващи събития за добиване на ценно ноу-хау“, коментират организаторите. Благодарение на всичко това, третото издание на #RetailShow ще ни запознае със състоянието и перспективите на ритейл сектора. „Освен с множеството иновации и български и чужестранни компании, последното издание, чрез форума Retail Summit, фокусира присъстващите върху ритейл сектора, онлайн търговците и актуалните тенденции в индустрията“, напомнят организаторите.

И през тази година по всичко личи, че ще сме свидетели на надграден формат. Част от #RetailShow ще е Future Shop – тематиката, с акцент FOOD RETAIL. Освен това #RetailShow се провежда с други две ключови изложение – СИХРЕ и Wine&Spirits Show, насочени съответно към хотелското, ресторантското и кетъринг оборудването и вината, спиртните напитки, крафт бирите и гурме храните. „Със сигурност симбиозата между трите изложения ще е много ценна за изложителите и посетителите на #RetailShow 2024“, споделят организаторите.

Изложение #RetailShow ще отвори вратите си за ритейл сектора от 13 до 16 февруари. Мястото е Интер Експо Център, а билетите са достъпни ТУК.

Настъплението на високите технологии в ритейл и хорека секторите

1