За изложението

Ритейл сектора се променя динамично всеки ден, като развитието поставя нови предизвикателства пред производители и търговци. С нарастването на конкуренцията и развитието на потребителските предпочитания търговците продължават да усъвършенстват предлагането в зависимост от начина, по който потребителите разглеждат, пазаруват и купуват. Изпробват се нови техники и технологии, които да добавят стойност цялостно ново изживяване в процеса на стандартното пазаруване. 

През 2019 г. първото издание на #RETAIL SHOW се проведе заедно с изложения Inter Food&Drink, Месомания, Светът на млякото, Булпек и Салон на виното и показа основно предложения в областта на Food retail.

Търсенията на пазара и развитието на сектора изискват самостоятелен формат, който да покаже целия спектър на продукти и услуги в ритейл сектора, който все по-интензивно постига основната си цел спечелване вниманието на клиента за бързо, информирано и удобно достигане до предлаганите продукти и услуги. В този смисъл #RETAIL SHOW 2022 е различен по-разширен формат, който има за цел да събере на едно място фирмите производители и вносители на оборудване и услуги от сферата на ритейл, формат, който дава възможност за представяне на водещите акценти в индустрията, да се проследят новостите и тяхното отражение върху пазара в България и поведението на потребителите.

Освен традиционния ритейл, новото изложение #RETAIL SHOW 2024  ще покаже тенденциите и развитието в областта на технологиите за търговия на дребно, предизвикателствата и възможностите, които те дават, мобилни решения, плащанията и свързаните с тях технологии за сигурност, стратегиите за успех, свързани с цифровите и традиционните канали и др.

Планиране на пространството, оборудване и обзавеждане

Голямото предизвикателство пред стационарната търговия на дребно сега е да достигнеш до всички сетива на клиента още от входа на обекта. Разказването на истории, чрез архитектурата и дизайна на обекта е страхотна възможност за търговеца да създаде индивидуални реалности и опит, а това включва:

  • Архитектура и дизайна на магазина и складовите пространства;
  • Архитектура и дизайн на фуд ритейл, зони, взаимовръзки и синергия, управление на проекта;
  • Визуални технологии и системи за управление на клиента;
  • Ритейл оборудване за хранителния сектор: топли витрини, неутрално оборудване, Хладилно оборудване, Кафе и вендинг оборудване, Оборудване за напитки, Индустриална вентилация и др.;
  • Обзавеждане на магазини и складове: системи за организация на рафтовете, дисплеи, климатизация и вентилация, колички за пазаруване, каси, складови колички, системи за насочване на клиенти, климатизация и вентилация, машини за почистване, системи за съхранение, входни зони и др.;
  • Мебелите и аксесоарите за преставяне на облекла и други стоки: аксесоари за манекени, дескове, шоукейс, стенни системи, системи от рафтове и етажерки,
  • Услуги за декориране, пакетиране и др.

Технологиите, като основа за развитието на сектора

Представяме иновации и тенденции в областта на технологиите и мобилните решения за търговия на дребно. Технологиите за търговия ни дават нови маркетингови възможности и стратегии за успех!

  • разработки в самоуправлението и самостоятелното сканиране,
  • системи за плащания,
  • решения за дигитален маркетинг,
  • POP и POS софтуер, хардуер и услуги,
  • решения за електронна търговия
  • роботи и изкуствен интелект,
  • управление на вериги за доставки,
  • етикетиране,
  • мениджмънт на човешките ресурси,
  • контрол на достъпа, платежни системи,
  • комуникационни технологии и мрежи, RFID
  • наблюдение на стоките, инсталации за наблюдение,
  • мобилни плащания, управление на плащанията в брой,
  • складиране и траспорт,
  • технологии за сигурност,
  • интеграция на мобилни устройства в дистрибуторските системи,
  • облачни услуги;
  • анилитични приложения.
1